Uitgeverij Palmslag richt zich met veel enthousiasme en ambitie op literatuur, poëzie, populaire fictie en non-fictie.

Marloes Morshuis

Marloes Morshuis

Marloes Morshuis is zelfstandig copywriter (www.marloesmorshuis.nl) en werkte eerder als campagnecoördinator en redacteur.
Ze schreef onder meer de tweede editie van De kleine Twitter voor Dummies (2013, Pearson) en in 2011 was ze co-auteur van Psychologie van het boodschappenbriefje (Uitgeverij Palmslag). Koken voor de keizer is haar debuut in de kinderboekenwereld, waarvan de eerste druk begin 2015 bij Palmslag verscheen (vanaf september 2015 is dit boek door uitgeverij Lemniscaat overgenomen).

 

 

 

Boeken van Marloes Morshuis

Tefke van Dijk
Marloes Morshuis
€12,50
Toon alle boeken

Betaalmogelijkheden

iDeal Overboeking

Twitter feed

16 uur 52 min geleden
Nieuwe peiling! 🙌 "Het belangrijkste aan een goed boek is ..." Waar let jij op tijdens het lezen? Dompel je je on… https://t.co/7501eZ9m5f
1 dag 16 uur geleden
Eerder mochten we al vertellen dat ‘Dierenrijk’ werkelijkheid zou worden na een geslaagde crowdfunding op… https://t.co/HcQHCFlUyr
2 dagen 18 uur geleden
🎤Op 28 september geeft Lien van Horen een lezing over het schrijven en uitgeven van haar debuutroman 'Fluistering'… https://t.co/Ik1JXbrkfG

Nieuwsbrief

Abonneer je op onze gratis nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte van het laatste nieuws over Palmslag.

Maandelijks verloten we een boek onder nieuwe abonnees!

Palmslag

Stay informed on our latest news!

Contact

Bellen:
050 851 80 41
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur

Mailen kan natuurlijk altijd:

Volg ons hier:

2019
website door: wemagine