Wie is er bekend met Uitgeverij Palmslag? En wat is het beeld dat men heeft van de organisatie, haar producten en/of uitgeefdiensten? Dit zijn onderwerpen waar wij ons dit najaar mee bezighouden. Om dit duidelijk te krijgen voerden we een imago-/naamsbekendheidonderzoek uit.
De resultaten van dit onderzoek zullen ons inzicht geven in de bekendheid en het beeld dat men heeft van de uitgeverij. Op die manier zal het effect van de communicatie en promotie richting lezers/kopers, auteurs, pers en boekwinkels inzichtelijk gemaakt kunnen worden, en waar nodig aangepast. Naar aanleiding van dit alles rees bij ons de vraag in hoeverre lezers zich bewust zijn van welke boeken ondergebracht zijn bij welke uitgevers. Wordt er altijd gekeken naar wie het boek uitgegeven heeft, of is alleen de auteur belangrijk?
Wij willen weleens weten waar jullie, onze websitebezoekers en liefhebbers van een goed boek, naar kijken bij het kopen van een nieuw boek. Laat je stem horen in onze peiling!