Het boeken- en uitgeefvak is de laatste jaren flink in beweging. Uitgeverij Palmslag zoekt net als veel andere uitgeverijen richting in die dynamiek. In een tijd waarin de klant meer keuzevrijheid en -mogelijkheden heeft dan ooit, is het van belang om als organisatie kwaliteit te bieden en op te vallen. Dat begint met het creëren van naamsbekendheid en een sterk imago als onderscheidend vermogen ten opzichte van andere organisaties.
Om die reden voert Uitgeverij Palmslag dit najaar een onderzoek uit naar het imago en de naamsbekendheid van de uitgeverij. Door een enquête onder verschillende doelgroepen – lezers, boekhandelaars en auteurs – wordt getracht inzicht te verkrijgen in de bekendheid en het beeld dat men heeft van de organisatie, haar producten en/of uitgeefdiensten. Op die manier zal het effect van de communicatie en promotie richting deze doelgroepen inzichtelijk gemaakt kunnen worden, en waar nodig aangepast.
Onze vraag is dan ook of jullie ons mee willen helpen om nieuw inzicht te krijgen. Dat kan door het invullen van een enquête. Je kunt deze anoniem invullen en het kost je slechts vijf minuten. Wanneer je je naam- en adresgegevens wel invult, maak je kans op een prachtig boekenpakket van Uitgeverij Palmslag. Meedoen kan tot uiterlijk 3 november.
- Ben je een lezer, vul de enquête dan hier in:
http://www.thesistools.com/web/?id=432105
- Ben je een boekhandelaar, dan kun je hier terecht:
http://www.thesistools.com/web/?id=432839
Alvast heel hartelijk dank voor de moeite!